Ett inlägg till er :)

Heeej alla! Vad fint med så många kommentarer! Precis som jag önskade, blir så glad :)
Visste inte hur jag skulle göra med svar, här eller efter kommentarerna. Kör ett litet svar-inlägg som tack för massa roliga kommentarer :)

Först måste jag bara säga Graattiiisss till Marie som har köpt sig en lägenhet!!! :D Yay! Där kommer jag hänga ofta sen om ett år haha, nämen fy vad roligt, Vill se bilder !! :)

Precis som Sofia, Hanna och alla andra verkar vara så är jag lika nyfiken på det där med MTV-Dance! Det kan ju vara hur galet som helst, eller så är det helt seriöst. Häromdan när vi var och tränade så kikade vi in i en sal där ett hip-hop-pass pågick. Det gick mycket seriöst till och de körde steg för steg och det bästa var att det var en kinestant med på typ 60år och såg ut att vara ungefär lika lång som sin ålder med slappa byxor, keps och hela köret. Haha ascool, hon var bara lite långsammare än de andra :) Så.. dansen på söndag kan ju bli hur som helst..!

Karin, Gugge! Vad roligt att ni också läser! Känns fortfarande riktigt bra med klassen och som sagt, gör ju inget att jag och U är i olika klasser, snarare tvärtom! = lär känna flera!
Oj det var bra gjort att läsa igenom hela bloggen och haha att jag blivit en favorit! Tack, vilken ära! :D Kul att du tycker allt verkar toppen och roligt att höra lite om vad som händer i swe. Låter bra att min Oskar spelas på radion hela tiden och vad härligt med sånt där svenskt sensommarväder :) Vilka skolor går Linda och Malin på, vet säkert men har isf glömt!
Juste valet ja! Hur har alla där hemma gjort nu då? Röstat än? :)

Härligt att höra att allt  verkar bra för Anton och gänget på Bali, en olycka skedd men hoppas allt blir bättre och bättre, det blir det nog :)

Sara, jag har faktiskt framkallat det där fotot en gång i stort format. Ligger nog i min påse med kina-foton. Du kan ju ta det och rama in om du vill!! Ett projekt som tog mig två år att sen aldrig genomföra (om man kan säga så) :) Och gu vad kul med n0llegasquen, det kommer ju bli asbra! Ska du göra nåt speciellt då? Meh ni måste ju komma och hälsa på. Boka biljett snart!!

Annika: ^^

Det här inlägget får vara slut här så skriver jag ett till sen om den här dagen. Den var galen. Ett jäkla rally från 08.00 till 18.00! Lägger upp en bild på min tekanna jag köpte idag! Kom ju på att det funkar ju att hälla upp varmt vatten i en sån tillsammans med te för en kopp (ulrika dricker inte te) sen är det ett filter i locket så när man häller i muggen hänger ju inte tebladen med! So smart! 30 yuan kostade den, ska testa imorgon! :)

 



^


Godnatti!


Kommentarer
Postat av: mamma

åh vad det var kul att spana in dig och U igår - så söta och goa å glada!Vi har letat webkamera idag men vi måste kolla vidare.Pa o jag var på NK och träffade Alice i kaffe/te butiken.Hon undrade hur allt var med dig.Karin Palmblad bad mig gå till Day och köpa en ursnygg svart festkostym till henne eftersom hon inte kunde hitta rätt str i Gtb.Joe Labero var fantastisk! Jag har hans autograf till Dig på ett av hans spelkort!Efteråt ville vi gå vidare till Café Opera men vi ångrade oss efter att vi kommit in - bla pga jobbardag idag!Imorgon åker A buss m KFUM Central till Östersund för RiksMästerskap.Pappa,Christer mfl ska på Varité m CarlEinar Häckner så då kan jag göra vad jag vill:)Hej igen, har tagit en paus på en > timma för Sara kom hit och A kom hem fr sin träning.ALLA HÄLSAR TILL ER.PUSS & KRAM FRÅN OSS/mothermother

2010-09-09 @ 22:24:05

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0