谢谢,多谢!

Heej!
Tack för alla kommentarer på senaste inlägget!! :D Och oj oj tack för komplimangerna om min skrivstil! :D

Haha åka cykeltaxi här är ungefär som att åka båt, fast på land, och så är det är läskigt!! :p Jaa månfestival borde alla ha!! :D

Åå vad roligt att du skrev Malin A nr.2!! Ja men ta med dig Gugge och åk hit i december när min familj kommer haha! Hon verkar också rätt sugen på att testa på shanghailivet ;) Och tack för musiktips!! Allt va jätteskönt ju, åkte direkt in i min "soft-lista" :) Oskar dock har legat där länge, bäst! Hoppas allt är bra med dig med!

Hurru Marie nu tycker jag att du ska vara tyst :) Man måste kommentera vinet! Vett o etikett du vet. typ. :)

Vivian; Jag vet att det finns bussar som går härifrån men då måste man ju gå ända bort till busshållplatsen haha (typ 70meter men ändå!) plus att de inte går lika ofta :)

Ooh taaack Hanna! 你非常好心了! ^_^

Haha roligt att du läser, Magga! Nästa gång du cyklar till jobbet och det regnar- testa med paraply! Det är en utmaning kan jag lova dig! ;)


KRAM till er alla! Visar er lite bilder jag tog idag i skolan nedan. Nuuu ska jag göra en fiint inlägg! Ni ska allt få se för idag är nämligen ingen vaanlig dag! :D


Gården! Husen där kineser har lektioner.

Den lilla kiosken dit man går och köper vatte, iste, juice eller annat energihöjande mellan lektionerna. 很便宜! Mycket billigt! En flaska dricka ligger på ca.2Y :)


Det var en övning där alla skulle läsa historian på tavlan högt. När det var tjejernas tur att läsa började Kiat som jag satt bredvid att dansa med hela överkroppen och huvudet av någon anledning..jag kom helt av mig och började skratta medans jag läste. Läraren såg också vad Kiat höll på med och började också skratta. Sen säger hon att "som punishment för att han gjorde såhär:" * visar hur han gjorde * "så får du läsa allt helt själv nu!" och så suddade hon ut vartannat tecken. Haha :)


bästa läraren :)


Jasmine och Joanne från Filipp!

Klassrum. Utsikt. Folk. Korridor som på rasterna är fullll med folk.



USA-Evan snackar med de två thaikillarna i klassen som ger honom tips om bra ställen i Bangkok dit han ska på lovet. Moo till höger är tvåbarnspappa och äger restaurang i london och ska nu öppna en i Shanghai tänkte han, därför lär han sig mandarin :)



Mot matsalen för lunch! Utanför.


Utanför/Innanför


^

Kommentarer
Postat av: Hanna

感謝谷歌翻譯!!

2010-09-30 @ 13:04:57
URL: http://igntioon.blogg.se/
Postat av: Sara

haha din lärare är så rolig!! så borde verkligen alla lärare vara :) och Kiat,vilken skön kille det verkar va! :D

Har du varit inne på Lusens blogg på sista tiden? Jag hittade det här klippet där, så himla roligt!! haha blir helt fnissig bara jag tänker på det! vet inte om du kan kolla på youtube? kanske lärt dig det nu när facebook funkar? här är det iaf

http://www.youtube.com/watch?v=D4i7vS_UO4Q

det är en ny animerad film som har premiär på fredag haha måste se den! KRAM!

2010-09-30 @ 13:59:52

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0