truls

Hej hej här sitter jag och äter mango! Fin stor kärna va? Hahah :D Men på riktigt, de har världens godaste mangos här. Stora och billiga. 5 spänn tror jag den här kostade. Mums!

och ja, handen ser något konstig ut... :p

Ikväll körde vi en soft kväll inne i stan. Vi gick åt var sitt håll, fixade det man ville, gick i de affärer man ville. Himla skönt! Älskar att gå på stan själv :) Köpte äntligen en handväska. Har ju bara haft en tygkasse hittills vilket känns lite läskigt när det alltid är så mycket folk omkring en. Hittade en helt OK för 65:- i en rolig affär med massa billigt skräp :D Funkar tills vidare iaf :)


Sen vandrade jag till Sephora och köpte handkräm! Behövs verkligen så mycket som man tvättar/spritar av händerna här! Fick en liten tvål som free gift! :)


Sedan mötte jag upp U och hon överraskade mig med jordens största påse med massa kuddar i! "Kolla Malin! Jag kunde inte stå emot. Blev helt störtförälskad i dom!" Så nu är hennes säng ännu finare :)
Käkade god middag på, ja ni kan nog gissa var, som tog hundra år då vi fick massa skrattanfall hela tiden åt allt möjigt!

Sen gjorde vi det!! Vi köpte ett gymkort till slut! Efter mycket om och men bestämde vi oss för att det blir bra med ett årskort på H&H Gym. Så vi pinnade dit och började förhandla direkt, vi ville få ner priset ytterligare. Ca 30 min senare gick vi därifrån 2300:- fattigare och ett årskort för gym+olika klasser och en träningsbag rikare! Den lyckades vi få med på köpet :D Den är snygg och bra, check it out!



Ulrika avslöjade vid middagen att hon allt hade en liten surpris till oss ikväll! Fick nyss se vad det var haha :D "Japanska lyxiga mochi mochi sweets"! Mumsens och duo xie!! :)





Godnatt folk, sov så gott när det blir kväll för er! Här ska drömmas gott! :)
Saknar mamma pappa sara annika a lot :)

^




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sötis!!!Pappa är tillbaka efter en helt galen helg i Dalarna, han får berätta om allt senare.Sara sov här inatt å sedan har vi hängt hela dagen.Vi två var hos magga och per igår och blev bjudna på en jättegod middag.Ankan var här med kompisar.Sara mfl är inne på sista mottagningsveckan och hon har visat flera härliga videoklipp fr festen lady gagask!!Kul med gymkortet! Fin väska! Bra att ni har så nära till allt.Det är så kul att läsa Era bloggar,vi har högläsning och skrattar så gott! Vi saknar Dig jättemycket och tänker på er väldigt ofta.Lycka till imorgon! många pussar å kramar fr mammapappasurrankan

2010-09-05 @ 20:31:05

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0