Hipp hipp hurraaaa för mamma!!



Så var det födelsedagsfirande på bloggen igen!!! :D

Graaattissss mamma på födelsedagen! Åh så trist att jag missar alla era b-days men vi får som sagt ha kramkalas sen när ni kommer! Hoppas du får en superbra dag idag och att de där hemma ger dig presenter och skönsång! :)
Din dag idag och jag tänker massa på dig :) Tänkte köpa en blomma till dig sen som jag kan ha här på rummet! :D


Det här är enda bilden jag har på en tårta på den här datorn så det fick bli den igen :)

KRAAAAM från mig och Ulrika!

<3




<3

Kommentarer
Postat av: Marie

Grattis Marie, från Marie!! :)

2010-09-30 @ 15:59:33
URL: http://mawar.blogg.se/
Postat av: födelsedagsbarnet

TACK för finfin hälsning :), Jaa du. himla tur vi bakade sen där citronsockerkakan till Ankan i somras och tryckte ner alla ljus vi hittade! Jag har fått jättemånga kort och brev och sms och blommor och vin och paket! som ännu inte är öppnade.

Sara kom precis och nu ska vi äta fjärilslaxar med två urgoga kalla såser,klyftpotatis,broccoli ala totte och en grönsallad! Ni sover väl redan:)Pussar och tusen kramar från 49-åringen! Alla hälsar tillbaka till Ullis och Dig!!!!

2010-09-30 @ 20:00:37
Postat av: Vivian

Grattis Marie! Härlig bild Malin ladde upp! =)

2010-10-01 @ 00:27:06
Postat av: Malin

Jaa klart du också ska få ett eget inlägg :D Väldig tur att vi bakade den kakan och en väldig tur att jag tog kort på den! Härligt med mycket och många grattis!!! Det är så det ska va! :) Hur smakade fjärilslaxarna (låter inte så gott som det är..låter som det har nåt med djuret fjäril att göra..). Kan känna smaken av hur gott det var!!

herregud 49... om ett år ska vi ha feeet fest!!! :D

KRAM!<3

2010-10-01 @ 13:49:47
URL: http://shanghaiginger.blogg.se/

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0