GRAAATTiiiiSSSS PAPPA!! :D


Nej det är ingen vanlig dag för det är pappas födelsedag, hurra hurra hurraaa!
Åh idag fyller pappa år! Har tänkt på dig hela dan och hoppas att du har en superskön dag! Jag gick i skolan idag..hoppas att du slapp jobba! :)

Önskar jag kunde ge dig en grattiskram men du får den när ni är här. Då får vi fira dig, och mamma också!
Lägger upp den här bilden på oss två, tycker den är så himla fin :)

Jag med bästa pappan på bästa resan- Barcelona!


Bästa weekend-resan- Hassela!


K R A M ! !





Kommentarer
Postat av: ulrika

Hurra hurra hurra för torsten idag!! :D



2010-09-19 @ 11:53:29
Postat av: Pappa

Tack snälla för fina tårtan och bilderna och grattis-SMS:) DU VAR FÖRSTMED ATT GRATTA:o Ann har ringt och grattissjungit och linda har skickat SMS. Mamma & Annika uppvaktade med den finaste flaska Cognac jag sett! Mormor ringde också och hon undrade såklart hur Du har det. Vi skall gå och rösta nu och sedan till NK och köpa en massa gott. Sara kommer hit ikväll. Jag tar grattiskramen när vi kommer, det är nära bokning nu! Puss från Pappa

2010-09-19 @ 12:11:08
Postat av: Pappa

Ballt att få en egen rubrik på Din blogg:)

Kram Pappa

2010-09-19 @ 12:13:47
Postat av: Pappa

Jag glömde berätta att Magga hade köpt mina favoritlakritsar på Lakritsroten och gav mig redan i fredags. Du vet de där kanongoda med choklad runt och de där med chili + en kaka SALMIAKKI!! Skitsvårt att låta bli att börja äta av det direkt, så det är klart att jag gjorde. HEAVEN FOR AVÉN

Pappa

2010-09-19 @ 12:21:18
Postat av: Marie

Grattis Torsten! :D

2010-09-19 @ 12:36:46
URL: http://mawar.blogg.se/
Postat av: Vivian

Grattis, Torsten!! ^^

2010-09-19 @ 14:31:26
Postat av: Anton

Grattis Torsten!! :D

2010-09-19 @ 15:34:03
URL: http://twofortheroad.blogg.se/
Postat av: Luslouise

Grattis grattis :D

2010-09-19 @ 17:32:39
URL: http://luslouise.blogg.se/
Postat av: Malin

Härligt med massa NK-gott!! Kanske lite nytt kaffe fick hänga med hem? Eller är det jag köpte inte slut än? Klart du ska ha en egen rubrik!! Fyller man år så gör man! Mmm mums med lakrits!!! Jag saknar lakrits! Ni måste smuggla med lite hit när ni kommer! Storshopping på lakritsroten! ;) Lät som en bra b-day! Hoppas du sett alla fina grattis till dig här på bloggen från mina fina vänner :) Kram

2010-09-20 @ 09:33:23
URL: http://shanghaiginger.blogg.se/

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0