Hipp hipp hurraaaa igen!!




Häromdagen, den 23e oktober, var det fler än mormor som fyllde år!
Då jag var helt inne i att jag missade mormors kalas i Småland där hemma så blev det en inlägg till bara henne.
Jag skäms nu när jag kommit på att jag missat att gratta dig, Ragnar, genom bloggen.. Men självklart ska min farbror få ett födelsedagsinlägg också!!

GRATTIS GRATTIS i efterskott på 50 årsdagen! Hoppas den blev kalasbra och att alla var snälla mot dig och att du fick mycket lakrits ;)

Ragnar och Pappa på Annikas konfirmation.



Så fyllde även den här killen år den 23e! :)
Grattis Spångberg 20 år!!



^

Kommentarer
Postat av: Christian

<3 <3 <3

2010-10-26 @ 22:16:55
URL: http://domkallarmigglenn.blogg.se/
Postat av: Ragnar

Tjoohoooooooo !

(låter kanske lite kinesiskt det där, hoppas att det inte betyder något tokigt bara.....:o)



Härligt att få en hälsning från Kina och från dig till min 50-årsdag - Stort tack <3. Fick bloggnamnet häromdagen av Pappa och har inte hunnit läsa så mycket ännu men jag ska...



Min 50-årsdag firade vi på Kolmården och på Vildmarkshotellet. Det var toppen bra och alla i familjen tyckte det var kalaskul. När vi kom hem så gick vi och såg Blue Man Group vilket också var galet kul. Idag har jag blivit firad på arbetet med tårta, presenter och sång. Har precis kommit hem från restaurang där kollegor bjöd mig på en 3-rätters middag och sedan fick jag ytterligare presenter från mina kollegor i Norge, Danmark och Finland. Mycket trevligt och gott.



Hoppas att du har det bra och riktigt kul i Shanghai.



Många kramar / Ragnar



2010-10-27 @ 00:06:24
Postat av: Malin

:) Kram på dig med <3



Ragnar! :D Din kinesiska är ju galant! Betyder inte riktigt nåt men uttalet satt som en smäck.

Jaha vad kul, det är mycket att läsa men en liten snabbtitt kan man ju ta lite då och då så du har någorlunda koll på mig och andra sidan jorden, o kommentarer piggar bara upp! ;)

Åh det låter som en mysig födelsedag och blue man group sen!! Dom vill jag också se! Sköna, har flera låtar på min iPod faktiskt haha!

Det låter verkligen kalas med massa tårta och paket!! Mmmm :)

Hoppas vi hörs igen här, stor kram!!

2010-10-27 @ 13:55:21
URL: http://shanghaiginger.blogg.se/

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0