Halloween!

 



Fick förresten häromdan mail med inbjudan till det här halloweenpartyt! Verkar det inte för grymt?! :D en fet båt som ser ut som en drake (Dragonboat) som cruisar runt vid The Bund mitt i Shanghai, med utsikt över TV-tornet och hela kalaset. 150 spänn kan tyckas vara lite dyrt för en festbiljett i Shanghai, men då det är open bar som gäller så känns det ändå överkomligt ^_^

 


Jennifer där hemma, som gick i min klass i högstadiet, har varit i USA ett år och pluggat, lärt känna en massa, och nu är tydligen en av hennes amerikanska kompisar här i Shanghai och ska på den här festen enligt Facebook! Hur galet är inte det?! Haha världen är verkligen liten vissa gånger! ;)


Jennifer, vad heter han/hon? Tänk om jag har träffat personen :)

 

Inbjudan till halloweenfest = snart halloween = snart min födelsedag!! :D



^


Kommentarer
Postat av: Louise

Näh vad häftigt! :O ska ni gå? Haha se upp med "open bar" bara ;)



Ooh du fyller ju snart år också,vad roligt :D synd att man inte kan vara där då bara :(



2010-10-20 @ 10:50:21
URL: http://luslouise.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja klart vi ska :D vet dock inte vad jag ska klä ut mig till.. hm, förslag någon?!

Haha mig är inte rätt person att säga det till tror jag.. :p



Jaaa :D 20 år! systemet om ett år woho haha ;)

ja..kom hit vettja. :)



kram!

2010-10-20 @ 18:20:22
URL: http://shanghaiginger.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Åh, men det låter grymt ju! :) Hon heter Elizabeth men kallas Liz, en lång historia om hur vi träffade varandra men hon är jättetrevlig och en av få smarta amerikaner typ! haha Hon har pluggat en termin i Frankrike och rest en massa, bland annat var hon i Stockholm! haha Jag vet inte riktigt vad hon gör i Shanghai, verkar mest som att hon festar. haha men hon är jätteschysst! :) vore kul om ni träffade varandra, men det kommer nog vara en massa människor på båten. :)

2010-10-21 @ 16:00:56

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0