Long time no bloggande.

Ojojoj, nu har det gått jättelång tid sedan jag skrev här sist. Det har hänt så mycket att jag inte orkat blogga om det ens.. undrar hur det kommer gå i Kina när jag inte ens klarar av att skriva här regelbundet nu! Nu när jag är arbetsfri och borde ha tid till det.. :)

Hm sist jag skrev var jag så arg och ledsen över det med jobbet, det var jag ett tag till, mest besviken. Men det var bara att ta nya tag och ha humöret uppe. Jag sökte massa jobb, lämnade ut CVn här och där. Så kändes allt bra efter ett tag och jag fick tid till att göra massa som jag har tänkt göra länge, bl.a. massa inför kinaresan. Endast ETT ställe har hört av sig och jag har varit där en gång och provjobbat! Det var jättekul tyckte jag och imorgon ska jag faktiskt dit igen! Ska bli kul och spännande men lite nervöst såklart. :)

Ang Kina så fick jag kontakt med Martin på Nordic Centre som hänvisade mig till hans kollega. Båda var supertrevliga i mailen och jättehjälpsamma, det slutade till sist med att de vidarebefordrade mina frågor till en tjej vid namn Anna, henne har jag inte hört något ifrån än...

Jag och Ulrika sågs i måndags och skulle boka biljetten!! Men det blev problem direkt. Man kan visst inte boka endast en dit-biljett till Kina. Det är Kina liksom, ska vara så krångligt som möjligt. Titta bara på vad de valde för alfabet.. :)
Så nu har vi lags problemet i andras händer, nämligen Kinaresor fär Malou jobbar. Malou var ju med när vi åkte till Kina 2008 och hon har fullkoll på det där. Så nu väntar vi på att få höra från henne! Håller en tumme för att detta går bra nu!!

Ciao!




Nu är det vår! Fåglarna har vaknat och leker och solen tittar fram nästan varje dag och det är v a r m t  ute!! :) lycka :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Schysst blogg!! :)

2010-05-20 @ 00:44:52

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0