give me some rooibos.


Saker och ting känns bättre nu. Det går rätt bra nu. Jag jobbade hela helgen på NK! Fredag, lördag, söndag! Så himla kul, känns liksom som att jag upprepar mig hela tiden men det är verkligen kul och känns lika skoj att komma till jobbet varje dag! De jag jobbar med är sköna. Tror faktiskt att jag är lyckligast i världen över ens jobb just nu ;)

Idag skulle jag ha träffat Ulrika nu vid 12, men hon har visst fått nåt halvfluss-liknande syndrom som gjorde att vi fick skjuta på vår date till 15.00 ungefär. Då är det tänkt att vi ska fortsätta kolla hotel, förhoppningsvis boka, som vi ska bo på första veckan i Shanghai.

Sitter här med en kopp rooibos cheescake och lakritschokladcolapralin från Chokladfabriken! mums! som M. Montazami hade sagt.




Förresten, alla bilder jag lägger upp är egna foton om inget annat anges. (inte de på kändisar..)

~

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Haha för det första- tyckte det stod give me som boobies på din rubrik hahaha:)



För det andra- ja men vafan vi får lösa det ju. Louise har lovat att göra det också haha:) Måste lära mig lite nytt!

2010-06-15 @ 01:18:47
Postat av: Jimmy

Ge mig ett jobb då om ditt är så jävla bra:D

2010-06-15 @ 01:19:09
Postat av: Malin

ahah så dyslektiskt av dig! ;) som sagt- du hojtar till, jag hjälper!

te-jobbet är mitt!! :D :D

2010-06-15 @ 02:06:17
URL: http://shanghaiginger.blogg.se/

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0