You've got mail!

Igår fick jag äntligen hem brevet från skolan!! Den faktiska bekräftelsen (admission notice) på att jag kom in på Fudan University. Överst på pappret står det stort Fudan University. Första meningen är:
"Dear Malin, We are pleased to inform you that, having examined your application materials, we have decided to enroll you to study as a Language Student in Chinese Language from 2010-09-01 to 2011-07-15."
Kändes riktigt coolt att läsa just den meningen :D
Sedan är det även bifogat ett papper från CSC, China Scholarship Council, där de skriver:
"Dear Madam,
We are pleased to inform you that you have been awarded the Chinese Government Scholarship y
to study in China. Please refer to the Admission Notice for the values of the scholarship, host institution, major and study period.
China Scholarship Council extends our warm welcome to you and wishes you good health, a pleasant stay and a great achievement in China!

China Scholarship Council."
Jag bara sken upp när jag läste det stycket haha! Måste nog erkänna att jag allt kände mig lite speciell där :)

Bild från google över Shanghai. Ganska olikt Stockholm :)



Idag ska det jobbas igen! :D Är med Emma och Ida idag, ska bli riktigt skoj! :) lalala känner mig så glad just nu!! Och så håller jag och Ulrika på att planera avskedsfesten för fullt! Det är också kul :D

P.s Jag vette tusan hur jag lyckades få röd text + annat typsnitt i förra inlägget! :S

 

"Om du aldrig provat hur kan du då vara säker? Jag börjar tro att. Jag börjar tro att vi kan gå genom eld!" Oskar Linnros <3


Kommentarer

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0