time flies!

Ojojoj vad tiden går och vad längesen det var jag skrev. Det har hänt rätt mycket.. Bland annat har vår kronprinsessa fått sin prins, Annika har konfirmerat sig och jag och Marie var en vecka i sköna strömstad! :)

På kinafronten har det inte hänt jättejättemycket. Jag går mest nervös om dagarna och undrar när beskedet kommer om vilket unversitet jag kommit in på..!! uuh läskigt!
Jag och Ulrika har tittat jättemycket på hotell i Shanghai ju men inte riktigt kommit fram till vilket vi ska boka, så vi ska ses ikväll igen och kolla igenom våra alternativ ännu en gång haha :)
(Sen blir det vampyrafton och Eclipse!!) :D




Kungen och Drottningen!! och Madeleine!




~


Kommentarer
Postat av: Annika

Vilka jäättefina bilder :D Speciellt den på min konfagrupp :) och den på kungen och drottnignen hahaha!

2010-07-16 @ 00:45:44
Postat av: Malin

:D taack! Ja jag tycker verkligen om den på er!! Kungen-bilden e asbra ju haha ;)

2010-08-10 @ 01:38:01
URL: http://shanghaiginger.blogg.se/

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0