FUDAN UNIVERSITY!

JAG KOM IN! JAG KOM IN! Kom jag verkligen in på mitt förstahandsval? JAA ahahah jag kom in på Fudan University i Shanghai!
Herregud, jag kan inte sluta le. Vill bara studsa upp och ner och skrika haha. Eller ja, in fact, är det redan gjort. Sprang till Annika och berättade så fort jag sett mailet :D så stod vi och hoppade och kramades och skrattade och skrek haha. Detta var alltså typ 10 min sen men känns ändå som en hel evighet sedan haha.
Helt galet. Jag ville så gärna in där. Har vart så orolig och nervös den senaste tiden. Som jag skrivit innan på bloggen har jag aldrig riktigt kunnat säga att detta känns verkligt, inte till 100%.  NU gör det det. Garanterat. Inte klokt, jag är så glad. Lyckligast i världen just nu tror jag haha :)





Ps. Nu kan jag använda pin:en som jag fick på eventet på universitetet i juni haha ;D


Kommentarer

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0