Registration!

Okej, idag är jag nog mer nervös än någonsin.
Vi har nu checkat ut från hotellet och vid 2 ska vi vara vid Fudan för registration till International Students Dormitory.
Wooh hoppas hoppas jag kommer i samma rum med någon bra, social person. Inte nog med att jag är nervös över detta så upptäckte jag igår kväll när jag och Ulrika skulle fylla i lite papper att jag glömt Admission Notice i kopiatorn hemma i mitt rum!!! *#"%/&!! vad klantigt!!! Så nervositeten fördubblades därmed och jag orkar verkligen inte om detta skapar massa problem idag. :/

Just nu sitter jag på Starbucks med en Kafei Lade' och väntar på Ulrika. Hon har nämligen också fått ett problem- Det är någon kines som ringer till hennes mobil hela tiden!! Gång på gång på gång på gång därför vi stängde av hennes mobil inatt, så när vi vaknar och hon ska sätta på mobilen igen säger jag typ: "Tänk om det ringer så fort du satt på mobilen haha!" SÅ GÖR DET DET! Så nu är hon vid China Mobile och ska försöka byta nummer! Haha, lite kul är det men mest jobbigt :p




Och juste, Annika! Jag kände mig på lite ledsamt humör igår och kom då på att jag hade en present jag inte öppnat!! :D MATET!! yaay bästa! :) <3

Och Louise!! - Jag vet inte när, eller hur det gick till, men jag har lyckats få med mig din svarta stora favorit-ring till Kina!! :O :S Den låg i botten på min resväska. Fattar inte. Men iaf, jag ber om ursäkt för det och du ska få tillbaka den + 3 andra haha minst!, här är landet där allt sånt där görs. Lovar! :)  Grattis i efterskott på namnsdagen, måste ju nämnas på bloggen<3


^

Kommentarer
Postat av: Anton

haha stackars ulrika, fått en galen stalkerkines efter sig efter bara några dar.. :/ är han trevlig i telefon då?



Imorrn åker vi till Bali!!! oliver följer också med nu, om du inte hört det.. haha, han bestämde sig mindre än en vecka innan.. typiskt oliver.. men det blir kul :) Har lite resfeber, är lite fumligare än vanligt, som du va haha ;P håller på och packar :) ska försöka hänga med på bloggen här när jag kan :) ses i kina Puss

2010-08-30 @ 14:25:20
URL: http://twofortheroad.blogg.se/
Postat av: marie

Men det var jag som gömde min ring i din väska!Hade för mig att du tyckte så mkt om den så då fick det bli en överaskning:)mamma

2010-08-30 @ 19:37:03
Postat av: Pappa

Vad händer?

2010-08-31 @ 09:52:06
Postat av: Louise

Haha men gud,det är ingen fara :) har ju massa andra ringar :) men då fick jag svar på var den håller hus,vilket äventyr den får vara med om ;)



Xoxo

2010-08-31 @ 18:19:31
URL: http://luslouise.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad kul med blogg. hoppas ni får möjlighet att skriva lite! :)



Hahaha men åååå juste det är ju din ring, mamma! Jag älskar stora svarta ringar så nu blev jag ju jätteglad haha vilken fin surprise!



Men då är frågan, Louise, var är din ring..haha :p Ulrikas väska? ^^

2010-09-01 @ 17:37:47
URL: http://shanghaiginger.blogg.se/
Postat av: Annika

Hahah! Älskar pappas "Vad händer?" Vad menar han med det tro...? Haha!



Wohoo för matet! Men när fick du den? Är det den jag skickade med dig när du åkte i september...? Aja, iaf. Matet har skaffat ny förpackning :/ Liksom inte samma grej längre. Men men... Hejja matet iaf <3

2011-06-28 @ 16:40:14

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0