Nordiska Kompaniet

google-bild!


Idag var min sista dag på NK.. :( Riktigt trist att min jobbtid där är slut.. tänk om jag kunde få jobba där sen när jag är tillbaka från kina!! Skulle vara så himla kul :)
Jag öppnade imorse vilket var perfekt att göra sista dagen!  Fickdra igång allt själv på mitt sätt och fick den där lugna sköna första timmen när det inte är så många kunder. Det blev en väldigt soft dag! Jobbade med Miriam, hon e skön, det var precis lagom mycket kunder, inga jobbiga frågor som vissa har som jag ännu inte kan svaren på. :)

Det var lite kul för just idag, sista dagen, kom det förbi massa jag kände mer eller mindre och köpte te! Först Amelie från C-klassen på Södra, sen Keyvan från Matteus, sen Anders-granne, sen kom Johan och vi hittade på ett äpple/kanel-te, sen kom Felicia.F, och sen kom mamma förbi! :)
Sen när jag skulle gå fick jag med mig lite avskedste! så snällt :)
Kändes lite vemodigt sådär att hänga av sig min blå skjorta för sista gången, låsa hänglåset i omklädningsrummet för sista gången och lämna in min bricka hos vakten för sista gången.. Men äsch så tragiskt det låter (det är det iofs men vem vet jag kanske kommer dit någon mer gång om det behövs personal!) Hoppas :D

Pratade med Ulrika nyss. Hon kunde berätta att hon i alla fall har packat ner sin jultröja i sin stora resväska men nu får hon knappt i något annat. Hahaha! VEM tar med sig en så kallad "jultröja" när man ska åka till kina, för ett år. Aja, jag ser fram emot att se den på den 24 december! :D




google-bild



Juste när mamma kom köpte hon en avskeds-nk-present till mig, en som jag suktat efter under hela min jobbtid där.
Värsta chokladmuffinsen från NK Bröd haha! :D den var såå god! Ullan fick även ta del av denna fantastiska smakupplevelse :D


Kommentarer

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0