china mobile

Idag åt jag och Ulrika frukost klockan halv 6. Halv 6 på kvällen..!! Hahah.. något hände och vi verkade aldrig vilja vakna. Igår gick vi väl och la oss vid 00.30 och kollade ett avsnitt Gossip Girl. Efter det var vi supertrötta och stängde ner datorn och sov. I alla fall jag sov. Vid 3 ungefär petar U på mig tills jag vaknar och säger att hon inte kan sova, och känner lite hemlängtan.. :( Så jag sa åt henne att hoppas över till mig säng och att vi kan kolla lite mer Gossip så över med täcke och kuddar och så kollade vi två avsnitt! Sen sov vi gott och inte ett dugg trångt då våra sängar är typ 1,50 breda!
Hur som helst vaknade vi vid 16 och missade alltså frukosten på hotellet!! :O :( tusan också, det som skulle bli så bra. haha.. Så då gick vi runt på stan här nära vårt hotell i nån timme och köpte på oss lite olika frukost-liknande grejer; bröd, juice, milkshake.

Danish Hot Dog


Vi hann även fixa ett kinesiskt sim-kort till mobilen! Det var stämplar, kvitton, stämplar, kopior på passen och åter STÄMPEL STÄMPEL som gällde. Först skulle man välja om man ville att numret skulle börja med 136 eller 138. Sen fanns det sida på sida på sida med olika nummer man fick välja mellan. Inget kändes speciellt enkelt, men flera av en siffra. Så till slut valde jag 13611741637 :p
Snart ska jag sätta i det så hädanefter gäller inte mitt svenska nummer på ett år :)

Mitt sim-kort. Och se vem det är på bilden! ^^


Nu tänkte vi plugga lite kinesiska så får vi se om vi är hungriga om ett par timmar.. som sagt den här staden sover aldrig så ett ställe att äta på mitt i natten ska inte va några problem.
Nu kom de från hotellet med kakor och frukostbiljettter till imorn. Imorn tänkte vi äta frukost på morgonen! :)


^

Kommentarer
Postat av: Anton

hahaha kina-kuken i telefonen! :D Naaajjs! Fan segt med facebook.. men det är nog lite bra också på ett sätt kanske? :) Men jag och sebastian har också en bloog nu xP inte alls lika fin som din.. och det finns inte så mkt att läsa än, men det är ju alltid nåt.. nu när fb inte funkar också ;)

Puss

2010-08-26 @ 20:02:31
URL: http://twofortheroad.blogg.se/

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0