AVSKED :(

Först: Besökarrekord på bloggen igen! :D

Nu är jag inne i stadiet då jag faktiskt måste säga hejdå till närt' och kärt'. Den sista fikan innan jag åker blir av med en viss, sista OC-kvällen med en annan, sista partykvällen med fab 3, den sista familjemiddagen innan jag åker kommer snart att äga rum..
NU kommer man på massa man skulle vilja hinna med att göra innan man åker, personer man vill hinna träffa ännu en gång. Men nu är det bara TVÅ dagar kvar tills jag åker!! Nu är det packa packa packa som gäller! Har börjat lite smått den senaste tiden men inget ligger i väskan än så länge.

Hur som helst, jag och Ulrika tog ju ett gemensamt avsked i fredags av alla våra bästa vänner! :D
Det var hur kul som helst och jag ca 60 pers var på lotten den kvällen. Rekord ;)
Det var en underbar känsla, att veta om att i stort sett alla jag tycker mest om var där, med mig, den kvällen! :) När man har fest hinner man ju aldrig snacka mycket med någon, utan istället lite med alla. Lite trist på ett sätt men samtidigt vet man att när man själv inte pratar med dem, lär de känna någon annan av ens nära kompisar. Bra! :)
Tusen tack till alla som kom och förgyllde vår avskedsfest! Och ps. någon gång måste man ju få ha tur med vädret!! :D






Ett urval från alla bilder, resten finns på fejjan!


Macca<3 ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart på fejjan? :)

2010-08-23 @ 08:28:48
Postat av: bella

Åh mysig och kul kväll va det! Ha det super duper nu!! Lägg upp resten på fejjan också ;) puss puss!!

2010-08-23 @ 21:18:10

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0