19 timmar kvar.

Det här är ganska kul brev jag fick för ett tag sen från Fudan :) Det förklarade kanske varför det tog så lång tid för mig att få det :)
Rullande rökeriet åkte förbi häromdan igen! Partybussen!
Igår var det packa packa packa som gällde. Tömde hela garderoben och byrån och körde kasta/spara/kina! :)

Min fina mobil får följa med tror jag :)
Träffade Anna igår! Long time no see ändå snack oavbrutet! :D<3

Fick en gåva från pappa idag!! Tandborsthuvuden, gummitandstickor och en burk Ipren! Haha kanon ju :)

Vem var egentligen den här ifrån? :/ God var chokladen i alla fall!! Mums! ;)

Kommentarer
Postat av: ulrika

muuums på allt!

2010-08-23 @ 19:31:17
Postat av: Rullande (k)rökeriet

Jäkligt fin bild på bussen, men du det står faktiskt rullande Krökeriet på bussen om man tittar noga. :) men "åkte förbi igen", finns det fler bilder och inlägg på den? kollade lite men hittade inget

/ mvh GrosseBussen crew

2010-10-29 @ 17:55:33
URL: http://www.grossebussen.com
Postat av: Malin

Haha! inte sett det! Det var ju något skönare namn ;) Inga fler bilder tyvärr..men är ni igång om ett år när jag är hemma i Sverige igen då ska det tas fler bilder ;) Kul att ni hitta mig och min jäkligt fina bild! :)

2010-10-30 @ 06:30:17
URL: http://shanghaiginger.blogg.se/
Postat av: Grossebussen

Du missar oss väl inte på Stockholm cruising den 6e augusti? Bästa hälsningar Det Rullande KRökeriet

2011-07-31 @ 20:05:48
URL: http://grossebussen.com

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0