1 vecka..

Om en vecka och en dag åker jag!
Jag kan knappt förstå att det är så himla snart jag åker! Hela tiden har allt det här känts så avlägset ändå på något vis!
Jag börjar bli riktigt nervös nu..varje dag! Det är en stress i sig att gå runt och känna sig nervös ungefär hela tiden. Sen liknar även mitt rum ett bombnedslag just nu, usch. Måste städa!!
Igår jobbade jag sista gången med Ida på NK! Det var trist, hon är skön och kul att jobba med. Sista jobbdagen blir på onsdag, med Miriam :)
Träffade även Marie och Ulrika igår och avskedshängde! :D Marie kan inte komma på fredag så därför var vi tvungna att ha någon annan form av avskedstillställning. Blev paketöppning, naturgodisätande, kolla i gamla skolkataloger, Valentine's Day och sova i soffan för vissa somliga :)
Mycket trevligt!



Kommentarer
Postat av: Ida

Buuhuuu...kommer sakna dig din lilla sköning!

såg att du har den här bloggen..så man får väl ta och följa dig nu när du drar till en annan värld..=)..

Glöm inte att bocka av besticken på onsdag haha...och ev kaffebönorna om det händer ;)

ha det super



kram

2010-08-16 @ 13:41:40
Postat av: Marie

<3 note to self: Fixa cp usb minnet...

2010-08-16 @ 21:14:32
Postat av: Malin

Ååå kommer sakna min kollega Blomberg också!! Jag hoppas verkligen att du följer mig på bloggen, du måste kommentera så jag vet att du vart här! :D

Hahahah besticken ja, INGA bestickstreck idag! :O däremot kom ju kaffeböne-killen vilket är värt typ 100 bestickstreck hahahah bästa!

Ha det kanon i spanien, vi hörs Ida :):):) kram!

2010-08-19 @ 00:02:33
URL: http://shanghaiginger.blogg.se/
Postat av: Malin

och ja, dumma USB :(

2010-08-19 @ 11:13:05
URL: http://shanghaiginger.blogg.se/

Droppa en kommentar här.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0